fredag 8. april 2016

Besøk av Hege Barnholt

I går fikk vi besøk av interiørstylisten Hege Barnholt, som fortalte oss om hvordan livet hennes som interiørstylist er og litt om hvor ho studerte for å komme seg dit ho er i dag. Jeg fikk mye inspirasjon av å høre på Hege, og ho hjalp meg litt på veien til å vite hva jeg faktisk vil når jeg blir ferdig med utdanningen min. Da Hege var ferdig med å snakke, ble vi delt inn i grupper og fikk tildelt en av de fire elementene, jord, vann, ild eller luft. Klassen vår ble delt inn i en egen gruppe, da vi bare var fire til stede og fikk temaet jord. Vi samarbeidet utrolig godt i går og var de første til å bli ferdig. Da Hege skulle gi oss tilbakemelding sa ho bare positive ting om utstillingen våres, bland annet at vi hadde jobbet godt meg gjentagelser, farger og kontraster, spesielt kontraster mellom struktur. Det eneste ho sa hun kanskje ville gjort annerledes var å ikke bruke like mange ting som vi gjorde, å gjøre det litt enklere. Etter min mening synes jeg det ikke var noe minus å gi på utstillingen vår, for jorda vår er ikke minimalistisk, den er frodig og nydelig, og har den blitt minimalistisk så er det fordi menneskene har kuttet ned så mye av den skjønne naturen vi har. Nedenfor kan du se hvordan vi valgte å løse oppgaven.





































Jeg oppfattet Hege som en jordnær og god person, hun var veldig snill og gavmild da hun ga hver av oss en utgave av en av bøkene hennes "Julens Skattkammer", tusen takk for noen fine og koselige timer i går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar